Poklon za poslovnu promociju često se poklanjaju prilikom važnih sastanaka, no prava „sezona“ poklona za promociju svakako je božićni i novogodišnji period, gdje se pokloni za promociju razmjenjuju kao zahvala za još jednu godinu dobre suradnje među partnerima, ali i u znak dobre volje u nadi za dobrom suradnjom u budućnosti. S jedne strane, pokloni za promociju ne bi trebali tvrtku novčano opteretiti u velikoj mjeri, no s druge strane pokloni koji izlaze iz okvira uobičajenih poklona itekako dobro mogu djelovati u svrhu poslovne promocije. A to se na kraju može dobro odraziti i na sam posao.

S klasikom se ne može pogriješiti

Sitni pokloni za promociju uvijek bi se trebali moći pronaći nadohvat ruke. Mali privjesak za ključeve s logom tvrtke, kvalitetna kemijska olovka ili upaljač s logom ili nazivom tiskanim na strani mogu biti odlični pokloni za promociju. Tim više što se radi o predmetima koje često gubimo a iznimno su bitni u svakodnevnom životu. Veći pokloni za promociju uključuju rokovnike i torbe s logom ili nazivom tvrtke, a za početak godine pogodni su i kalendari – bilo zidni ili stolni. Svi ovi pokloni dio su „standardne opreme“, čemu svakako postoji i razlog.

Male funkcionalne stvarčice svakako će se prije ili kasnije naći u uporabi, pa time čine dobar poklon, a kada se nađu u uporabi logo ili ime tvrtke odradit će promociju umjesto vas. S druge strane, mogućnost izrade nude mnoge tvrtke na tržištu, pa je cijena relativno niska.

https://www.youtube.com/watch?v=mJIOze7o3Ls

Drugačiji pokloni lakše upadnu u oko

Uobičajena postava poklona za promociju ponekad ipak nije primjerena, na primjer radi li se o dragom poslovnom suradniku. Tvrtka se također možda ne želi izgubiti u moru istih poklona za promociju, a tu na red dolaze mnoge zanimljive opcije. Ponekad se poslovni darovi možejo odvojiti od ostatka dodavanjem zgodne komponente, npr. privjesku za ključeve može se dodati plastični novčić za otključavanje kolica za kupovinu ili LED svjetlo. S druge strane, ponekad se poklon za promociju može istaći svojom inovativnošću. Osim majica i novčanika s logom tvrtke zgodne su i šalice. Bitna stavka za svaki poklon za promociju zasigurno je dizajn jer dobro dizajniran poklon uvijek će se istaći nad drugima. Nemojte zaboraviti prečitati i kako sve više firmi upotrebljava fakturiranje u oblaku i zašto je to korisno.

Slični postovi u toj kategoriji: