Poslovni darovi postali su tradicija poslovanja mnogih kompanija i dobar način za promociju. Tvrtka može izazvati simpatije onih s kojima surađuje samo ako se malo potrudi po pitanju poslovnih darova.
Takvi su pokloni ponajprije izrazi zahvale klijentima i partnerima na njihovoj poslovnoj suradnji, bez obzira da li je riječ o nekoj dugotrajnoj suradnji ili o novoj poslovno prilici koja vam se pruža. Oni su lijepa gesta koja svakako ostaje u pamćenju te otvara razne prilike za daljnje suradnje.
Poslovni darovi mogu prenijeti vrlo pozitivne vibracije, mogu biti uzrok zadovoljstvu i dokaz kvaliteti suradnje koja će se tada nastaviti.
Sadržaj
Biranje poslovnih poklona mora biti pažljivo
Poslovni pokloni klijentima i partnerima dobar su način za pružanje ruke za nastavak suradnje i za potvrdu želje za nastavkom tog poslovnog odnosa. Poslovno darivanje posebno je istaknuto u vrijeme koje se ionako smatra vremenom darivanja, a to je period božićnih blagdana, a onda se poklone darovi za Božić. To ne znači da se morate ograničiti samo na ovo razdoblje, ali se tada morate isprsiti. Uz taj je datum jasno bitan i rođendan tvrtke koji svakom partneru mora ostati u sjećanju.

Iako je darivanje poslovnih poklona mnogo češće za Božić, možete klijente darivati i kroz ostatak godine. Posebno ako znate datume rođenana ili imendana vaših poslovnih partnera. Kako bi poslovni partneri bili zadovoljni vašim poklonom, pokušajte se odmaknuti od uobičajenih poklona i pružite im zadovoljstvo primanja poklona oko kojeg ste se stvarno potrudili.
Poslovni dar može uključivati i logotip kompanije
Kupnjom poslovnih poklona svojim klijentima odašiljete pozitivne signale, a stavljanjem logotipa na taj proizvod, možete napraviti i dobar marketinški posao. Jedino o čemu morate voditi računa jest da logo kompanije bude malen i diskretan, inače bi vaš klijent mogao pomisliti da ste ga izabrali da reklamira vašu tvrtku. On mora biti decentan i pristojan, znak pažnje s reklamicom, a ne reklama kao mali znak pažnje.
Nemojte si dozvoliti niti da izgubite dragocjeno vrijeme i prekasno naručite same poklone. Ako se nađete u vremenskom škripcu to svakako neće doprinijeti vašem božićnom raspoloženju. Poslovni darovi u obliku slatkiša ili bombonijera ili možda nekog skupljeg alkoholnog pića često je dobar izbor jer većina ljudi stvarno konzumira ove stvari.
Slični postovi u toj kategoriji:
- Poslovni pokloni za svaku prigodu
- Funkcionalni pokloni za promociju najbolji su izbor
- Razveselite svoje najdraže darovima za Božić
- Čar personaliziranih poklona
- Promotivni darovi kao sastavni dio marketinga
- Izaberite dobar program za fakturiranje
- Promotivni tekstil za dobar marketing
- Vrste nakita i nošenje sa stilom