Jednostavnim savjetima ostvarite zaradu i postanite poznati

Muzičari se, osim fokusiranja na pisanje svojih pjesama, trebaju i fokusirati na njihovu promociju. Kako su informacione tehnologije uznapredovale skoro svaka osoba se zna služiti internetom i pronaći stvari koje je zanimaju. Jedan od načina promocije je i putem interneta. Evo nekoliko primjera i savjeta kako da muzika bude primjećena i kako da muzičar zaradi novac.

-CD – ovi su dobar način promocije, ali slanje pjesama, narezivanje na cd, štampanje omota, slanja nazad (koje je uvijek skupo) i onda kasnije po koncertima nošenje tih CD-ova nije nimalo praktično. Prodaja CD-ova je tradicionalan način kako zaraditi novac na koncertu, ali kako bi muzičar bio uspješan i nezavisan on mora da prati trendove.

Najbolji nacin reklamiranja sopstvene muzike

Danas je sve digitalizovano i tu prednost treba iskoristiti. Muzičar može otići na YouTube i pronaći bilo koji video iz Japana. U polju za opis ispod videa može biti link koji vodi do mjesta gdje se može skinuti pjesma za samo 1$. U trenutku se pjesma može skinuti bilo gdje u svijetu. Ljudi žele stvari odmah i žele ih brzo, a ovo je jedan od idealnih načina kako naplatiti svoju pjesmu.

-Način na koji se muzika promovisala prije nekoliko godina i danas je totalno drugačiji. Razvoj socijalnih mreža je dosta toga promijenio. Pa se danas mogu koristiti Facebook, Digg, LinkedIn ili Twitter kako bi se muzika promovisala. Najbolje od svega je što je promocija na socijalnim mrežama besplatna, a ako osoba ima mnogo prijatelja, uz nekoliko klikova pjesma se može promovisati širom svijeta.

Ipak, socijalne mreže su više od kreiranja profila i slanja poruka o pjesmi. Socijalne mreže se moraju koristiti mudro, kako osoba ne bi postala naporna mnogima. Svi su vidjeli ljude koji postavljaju svakodnevno postove kao na primjer: „Kupi moj CD“, „Lajkuj moju Facebook stranicu“ i slično. Realno gledano, zašto bi neko lajkovao stranicu ili skinuo pjesmu kada je osoba samo još jedna od onih koje imaju na stotine prijatelja i svaki čas “spemuju”. Ovdje se gubi ono najvažnije, a to je povezivanje sa svojim prijateljima i fanovima. Ako osoba to ne uradi prije promocije svoje muzike i u toku nje, neće imati nikakvu zaradu.

-Mnogo ljudi misli da je skupljanje adresa elektronske pošte prevaziđena praksa. Ljudi misle da nema smisla skupljati mejlove danas kada su svi na Fejsbuku ili Tviteru. Ali ne smije se zaboraviti nešto, a to je da su socijalne mreže prolazne, one dođu i odu. Svi se sjećaju My Space mreže i kako je ona neslavno završila. Jedan od najbitnijih marketinških alata je lista mejlova. Iskreno koliko često neko mijenja svoj mejl, plus što se mejl svaki dan provjerava i po nekoliko puta.

Promocijom do zarade

Ovo su samo neki od savjeta kako promovisati muziku i savjetuje se svakom ozbiljnom muzičaru da ide u korak sa trendovima i koristi njihove prednosti.

Slični postovi u toj kategoriji: