Izrada personaliziranih poklona za zaposlenike

Osim što se promotivni darovi daju klijentima, mnoge tvrtke promišljaju i o poklanjanju promotivnih proizvoda svojim zaposlenicima. Ta gesta kod zaposlenika stvara osjećaj pripadnosti i timskog duha i to na vrlo spontan i prirodan način. Nagrađivanje vlastitog tima korisnim i simboličnim darovima, smatra se odličnim načinom postizanja još ugodnije radne atmosfere.

Promotivni darovi

Također, može se pokloniti i radna odjeća s logotipom, pogotovo za zaposlenike kojima je ona potrebna u svakodnevnom radu.

Statistike govore u prilog ovom načinu promocije

Rezultati istraživanja koje je proveo Promotional Product Association International govore u prilog činjenici kako dijeljenje promotivnih darova predstavlja iznimno dobar način promoviranja branda, a evo i konkretnih brojki:

  • 94% ispitanika zapamtilo je gdje i kada su dobili neki promotivni proizvod
  • 84% ispitanika je cijenilo poklon
  • 85% ispitanika je izrazilo kako vole surađivati s tvrtkom koja ima praksu darivanja 
  • 58% ispitanika je reklo kako promotivne darove čuva jednu do četiri godine
  • 89% ispitanika je izjavilo kako je sklono ponovnom kontaktiranju tvrtke u iduće 2 godine od primitka promotivnih darova

Radna odjeća je uvijek dobar poklon

Osim kemijskih olovki, rokovnika ili tehnoloških dodataka, odličan promotivni poklon može biti i radna odjeća s printom. Najčešće se u ovom slučaju koriste majice s natpisima, odnosno logotipom tvrtke te se smatraju jednom od odličnih opcija za promocija.

Tome je tako zbog toga što poklanjanjem ovakvih proizvoda tvrtka na vrlo jeftin način proširuje svoje poslovanje. Stotine ljudi dnevno vidjet će logotip firme gdje god se kreće osoba koja nosi radnu odjeću s logotipm. Zato je mnogim poslodavcima ova promocija isplativija od drugih vrsta. 

Slični postovi u toj kategoriji: