Dobro je poznato da je marketing ono što je ključno u svakom poslovanju, posebno kada se radi o prodaji proizvoda ili usluga jer u digitalnom dobu reklama, kakva god ona bila, prodaje sve. Na tragu toga i brojni zastarjeli načini reklamiranja krenuli su u korak s vremenom kako bi unaprijedili svoje poslovanje.
Jedan od starijih načina reklamiranja svakako je promotivni tekstil kojeg možemo staviti u skupinu zajedno s papirnom konfekcijom koja je oduvijek bila jedan od najčešćih načina reklamiranja. Iako se nekad koristio kao potpuno sporedan način reklamiranja, on u posljednje vrijeme ulazi na sve veća vrata u svijetu marketinga te tvrtkama donosi sve veću dobit. Zbog toga bi ga svakako trebalo razmotriti kao jednu od opcija u svom oglašavanju.
Sadržaj
Zašto promotivni tekstil
Kada govorimo o marketingu i reklamiranju uz pomoć reklamnog tekstila mnogima nije jasno zašto odabrati promotivni tekstil, a ne primjerice nešto iz asortimana papirne konfekcije poput rokovnika, kemijskih olovki ili kalendara koji se čini kao logičan izbor bez obzira na djelatnost kojom se vaša tvrtka bavi. Ipak, ključ uspješnosti promotivnog tekstila skriva se u činjenici da je za dobru prihvaćenost vaše tvrtke, poslovanja, proizvoda i/ili usluga koje nudite potencijalnim korisnicima i klijentima, nužna vaša vidljivost na tržištu.
Naime, vidljivost na tržištu podrazumijeva to da potencijalni kupci i klijenti u svakom trenutku mogu zapaziti vaš logo u svakodnevnom životu što će ih podsjetiti na vas i čim im zatreba proizvod iz djelatnosti kojoj vi pripadate sjetiti će vas se i dati vam svoje povjerenje. Promotivni tekstil je tako mnogo trajnije i bolje rješenje od papirne konfekcije koja je potrošna i vrlo često nepraktična zbog čega je klijenti i kupci najčešće spreme u neku ladicu i rijetko za njom posežu.
Opcije za oglašavanje
Kada je riječ o promotivnom tekstilu, svi odmah pomisle na promotivne polo majice, no on je puno više od majica te je vremenom počeo podrazumijevati sve veći broj odjevnih premeta koji se u njega ubrajaju. Promotivnim tekstilom tako se uz majice danas smatraju i :
- Jakne
- Hlače
- Kombinezoni
- Kape
- Prsluci
- Vjetrovke
Ovisno o tome kojom djelatnošću se bavi vaša tvrtka te kome su promotivni pokloni namijenjeni, odabrat ćete neku od ponuđenih opcija.
Uložite u kvalitetu odjeće za promociju
Popularnošću promotivnog tekstila kao načina promocije tvrtki i poslovanja, porastao je i broj davatelja usluga tiska na odjeći. Samim tim došlo je do toga da se sve češće nude loše usluge tiska na promotivnom tekstilu, posebno na majicama koje su danas najčešći odabir za promociju. Upravo je zbog toga ključno da prilikom odabira davatelja usluge tiska odaberete onaj koji se pokazao najkvalitetnijim u tome poslu. Razlog tome je prvenstveno taj što se tisak na promotivnom materijalu, ukoliko je loš i nekvalitetan, uslijed korištenja, a posebno strojnog pranja vrlo brzo uništava i skida.
Najboljom opcijom pokazao se tzv. tisak u tkanini, odnosno u tekstilu koji je cjenovno nešto skuplji od klasičnog tiska na tekstilu, ali je i značajno trajniji i kvalitetniji. Kod njega ne dolazi do oštećenja tijekom korištenja i održavanja pa svakako uložite novac u dobar i kvalitetan tisak.
Uniforma kao najbolja promocija tvrtke
Rastom popularnosti promo tekstila, sve se veći broj tvrtki odlučio na ovaj način promocije i to na način da njihovi djelatnici nose uniforme na kojima se može pronaći logo ili naziv tvrtke u kojoj rade. U ovom slučaju se, naravno, radi o specijaliziranoj radnoj i zaštitnoj odjeći koja na sebi sadrži logo, no i dalje služi i u promotivne svrhe.
Tako ćemo danas vidjeti sve veći broj dostavnih službi ili pak djelatnika raznih OPG-ova i pružatelja drugih usluga čiji djelatnici kao dio svoje uniforme nose promotivni tekstil. Najčešće se radi o promotivnim polo majicama ili pak o promotivnim jaknama i kapama/šiltericama. Na ovaj način poslodavci uz osiguravanje radne odjeće ujedno promoviraju vlastitu tvrtku koja je na ovaj način maksimalno vidljiva na tržištu i među potencijalnim klijentima.
Polo majice od sporta do mode
Osim što su polo majice jedan od najučestalijih izbora kada je riječ o promotivnom materijalu, one su vrlo popularan odjevni predmet u svakodnevnom odijevanju muškaraca i žena. U svojim počecima, polo majice bile su isključivo sportska odjeća za igrače tenisa i pola, dok su kasnije, zbog svog atraktivnog izgleda, prešle u visoku, a kasnije i high street modu.
Svojom udobnošću, sportskim, a ujedno i elegantnim izgledom, klasične polo majice osvojile su svijet te ih danas možemo vidjeti na ulicama gdje su kombinirane s različitim odjevnim predmetima – od traperica, preko suknji do trenirki.
Slični postovi u toj kategoriji:
- Promotivni darovi kao sastavni dio marketinga
- Čar personaliziranih poklona
- Facebook oglašavanje za pronalazak novih kupaca
- Kućice za djevojčice će biti odličan poklon
- Vrste nakita i nošenje sa stilom
- Poslovni pokloni za svaku prigodu
- Poslovni darovi su odlična promocija za svaku kompaniju
- Funkcionalni pokloni za promociju najbolji su izbor