Facebook oglašavanje danas je jedan od najjeftinijih i ujedno najefikasnijih oblika marketinga, a zahvaljujući nedavnim karantenama postalo je sve popularnije. Facebook je najveća društvena mreža i gotovo da nema osobe mlađe od 30 godina koja ju ne koristi, a sve to dovodi do raznih mogućnosti marketinga.

Iako je Facebook besplatan, korisnici zapravo plaćaju gledanjem reklama, a prednost u odnosu na razne druge oblike oglašavanja je što možete birati kome će se i kada prikazivati reklama. U nastavku teksta donosimo vam više informacija o oglasima na Facebooku i koje su njihove prednosti.

Facebook oglasi i njihove prednosti

Nekoliko je razloga zbog kojih je Facebook oglašavanje toliko popularno. Sam internet marketing je postao znatno popularniji protekle godine, no društvene mreže su zasigurno najbolji odabir. Prednosti Facebook oglasa su:

  • Usko ciljanje željene skupine ljudi
  • Određivanje cijene klika na oglas ili prikaza oglasa
  • Povratna informacija 
  • Detaljna analitika oglasa

Dodatna prednost u odnosu na neke druge vrste oglasa je i mogućnost biranja željenog budžeta. Tako možete vrtjeti oglas za samo 1$ ili znatno više, a budžet određuje koliko ljudi će vidjeti oglas.

Najbolji rezultati

Mnogi brendovi su kroz proteklih nekoliko godina u potpunosti prešli na internet marketing te su neki drugi načini oglašavanja danas puno manje birani, poput novina ili televizije. Facebook oglašavanje pruža najbolje rezultate i oglasi na Facebooku su potpuno mjerljivi. Tako možete vidjeti kakve rezultate postiže neki oglas te ga mijenjati ovisno o postignućima.

Facebook oglašavanje danas nudi i prikazivanje oglasa na raznim drugim mjestima
Facebook oglašavanje omogućuje vam povećanje internetske prodaje ili stjecanje novih kontakata

Optimizacija proračuna kampanje

Oglasi na Facebooku su izrazito popularni kod manjih brendova i firmi, koje nemaju budžet za velike reklamne panoe ili televizijske kampanje. Osim toga, oni omogućuju i direktnu povratnu informaciju korisnika, a i jednostavno dovršavanje kupnje. Ako se radi o oglasu za web trgovinu, korisnik koji vidi oglas u roku od svega nekoliko sekundi može i izvršiti narudžbu.

Video: Optimizacija proračuna kampanje s Facebooka. Kako postići da vam to uspije.

Marketing na društvenim mrežama

Iako je Facebook najveća društvena mreža, veoma je bitno prilagoditi se i pronaći najbolju mrežu za plasiranje oglasa. Tri najveće mreže na kojima se možete oglašavati su:

Poželjno je kombinirati različite vrste oglasa i potražiti mrežu na kojoj dobivate najbolje rezultate. Ako se radi o videu, tu je YouTube najbolje, kod slika je Instagram, a za direktne linkove Facebook nema konkurenciju.

Facebook oglašavanje danas nudi i prikazivanje oglasa na raznim drugim mjestima, osim na samoj naslovnici Facebooka, pa možete birati gdje će se oglas prikazivati. To može biti:

  • Story
  • Search
  • Messenger
  • WhatsApp
  • U člancima
  • I na raznim drugim mjestima povezanim s Facebookom

Slični postovi u toj kategoriji: