Imate problema s bolovima u leđima i vratu ili se jednostavno osjećate ukočeno? Tada su vježbe u fitnessu s trakom rješenje za vaše probleme. Problemi se najčešće javljaju kod ljudi koji većinu svojeg dana provode u školi, na poslu ili u automobilu. Ljudsko tijelo stvoreno je za aktivan život i bez tjelesne aktivnosti se kreću javljati problemi.

Simptomi neaktivnost koji upućuju na to da vam je potrebna promjena u životu su:

  • bol u donjem dijelu leđa
  • bol u vratu i leđima
  • bolovi nakon veoma malih napora
  • ukočenost

U slučaju da ste se prepoznali u nekim od ovih simptoma, vježbe u fitnessu s trakom će vam pomoći!

Krivo držanje je često kod djece

Nisu samo roditelji i starije osobe ti koji se mogu susresti s ovim problemima. Danas nerijetko i djeca imaju probleme, zbog pretjerane upotrebe računala.

vježbe u fitnessu s trakom

Nepravilno držanje možete prepoznati preko sljedećih simptoma:

Ako ste kod djece primijetili neke od sljedećih znakova, veoma je važno odmah reagirati! Problem, ako se pravilno ne tretira, s vremenom će se razvijati dalje i bit će ga sve teže ispraviti. Upravo zbog toga je potrebno reagirati već kod prvog pojavljivanja boli ili vidljivih simptoma.

Fitness trening s trakom 

Kako biste ispravili svoje tijelo na „tvorničke postavke“, nisu potrebni dugi i naporni treninzi koji će iz vas iscrpiti i posljednji atom snage. Vježbe u fitnessu s trakom su odlično rješenje za istezanje i rješenje za probleme.

Sve što vam je potrebno je:

  • fitness traka
  • volja za treningom
  • samo 5 minuta vremena

Da, dobro ste pročitali, u 5 minuta možete odraditi fitness trening s trakom i pobrinuti se za vaše probleme.

Vježbe s trakom za krivo držanje

Prva asocijacija na vježbe su ljudima razni naporni treninzi, koje nitko nema volje raditi. Srećom, vježbe u fitnessu s trakom su puno jednostavnije i pomoći će vam da istegnete svoje tijelo, ispravite držanje i riješite se boli.

5 najboljih vježba za krivo držanje su:

  • uhvatite i rastegnite traku i vrtite je od ispred trbuha do iza leđa
  • uhvatite traku i rastegnite je što više možete u širinu
  • sjednite na tlo s ispruženim nogama, traku stavite ispod vaših stopala i potežite rukama kao da veslate
  • stanite na traku, lagano nagnite trup unaprijed i skvrčite noge, te potežite traku prema gore
  • stanite uspravno na traku, te mrvicu nagnite trup na naprijed i ramenima podižite traku gore 

Slični postovi u toj kategoriji: